God natt sverige:)

Ligger i sängen nu, vi kolla just på my name is earl, skadade personer alltså men fan så kul haha! Idag har jag inte gjort så mycket, lagat mat, blev sjömansbiff idag :) gott! Sen följer ja med älskling till svärfar på eftermiddagen. Sen har vi typ bara varit hemma o slappat oss hehe. Slängde in en tvätt i maskinen så nu håller tvätthögen på att bli mindre mohaha! Behövdes! Sen små plockade ja lite o hade mig:) sen har vi bara legat o kolla tv :) i helgen va vi ju faktiskt bortbjudna på halloween fest hos såkallade grannen, ja kallar dig för granne anna för du bor ju faktiskt bara på andra sidan älven haha! Vi va nyktra ja o jonas så de va skönt o vakna igår hehe. Va andra som va ganska i gasen så haha! Men men .. Tror iaf att ja dör av värmen här hemma gaah! Galen! O ja har alla element på kallast tror ja, hum. Märkligt! Snart är de jul då, woho va kul! Inte! Va bara kul när man va barn, nu är de som vilken dag som hellst. Inte har ja råd att köpa en enda julklapp heller, inte ens till min pojkvän:( men så är de väl när man inte har jobb? Få känna på de hårda livet! O folk som får pengar hela tiden för att dom inte vill jobba av sina föräldrar tycker ja e så fel. Bortskämt, ok att få nå lite ibland men att få något så fort man vill? Nej, inget för mig inte:) då kämpar ja hellre själv! Lyckan kommer till mig med:) mohaha! Lyckan kanske vänder för dom som får allt o e vana jämt? Tror ja faktiskt! :) jag är lycklig ändå för ja har underbar familj, underbar pojkvän o helt fantastiska vänner:) de betyder mer än pengar för mig:) vi ska iaf på julbord ja o älskling 2 advent, tack söt:) uppskattar allt så mycke mer när ja inte har råd att göra någonting liksom hehe. Så de betyder mycke för lilla mig :) vi blir ett gäng som ska på julbordet, kul ska de bli:) men men nog om mig. Nu ska ja sova. Så sov gott ni också:) god natt!

Kommentarer
Postat av: annna

vi måste ta o bygga en bro asså!! =/ haha

2008-11-04 @ 10:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0