Valborg !

Blev en kort kväll hehe. eftersom jag jobbade kväll. fick iaf sluta halv 9 ist så då vare raka spåret hem te knekten där han o jonas satt o drack, sen ut o körde på dom till halv 12 elr någe, sen vart ja så trött så jag drog hem o sooov ! Fast somna tre hum, o gick upp 6 för o jobba så idag har ja jämt vart LIIITE trött !  Bara imorron kvar sen leeedig hela helgen :D då kan ja lova att jag ska SOOOVA mycke ! Vill dricka imorron tror ja, om någon vill dricka m mej såklart :P va längesen nu, min LEDIGA helg så ! Vill bara säga att min praktikplats e världens världens bästa! helt underbar personal så de finns inte :) Kommer trivas mycke bra i sommar :) O har lärt mej massa nytt så nu e ja inte lika nervös hehe :)
Nu ska ja ut o drajva lite på stan med My :D
Hade bra, hoppas ni hade en bra valborg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0