Tror ni eller ???

ATT JAG HÖLL PÅ O DÖÖÖÖ NÄR JAG DISKADE?? då tror ni alldeles rätt !!
Haha, fy fan !! Stod i lugnet i köket o sjöng till musiken som vanligt o tänkte inte på så mycke, mest att disken snart skulle ta slut. Hade såklart balkongen öppen oxå nu när det är så skönt väder !
O helt plötsligt ser jag nå i ögonvrån som går från sovrummet genom hallen o in i vardagsrummet igen haha, o va va de? Jo en jävla katt haha, vart skiträdd först, även fast jag visste att de va en katt men när man inte är beredd på det så blir man ju ganska chockad liksom hehe, så jag gick sakta till vardagsrummet o då hoppar den så lugnt ut igen från balkongen haha. Största upplevelsen idag iaf :P O de va den katten tror ja som brukar komma fram till oss i bilen INNAN vi klivit ur o vill bli klappad, sen drar den. Så ibland blir jag sugen på att ta den, den bara tillhör ju oss haha, o verkligen nu när den frivilligt HÄLSAT på oss hahahahaha ..
Jaja, annars då. Idag blev jag typ frisk :D Har legat inne o sove i omgångar sen i måndags för har vart verkligen jättesjuk ! Har aldrig känt mej så dålig som ja gjorde nu alltså, mådde så dåligt så jag grina till o med :P o INTE EN ENDASTE tablett hjälpte heller :( först panodil, nej då, den satt inte bra, sen treo 3 st per dag, man fick visst inte ta fler, men mådde piss ändå hmm. Va en riktigt jävla elak bakterie som hade satt sej fast i kroppen denna gång haha. Feber, asont i huvudet, halsen (BÖLDHALS, svullnar ju som fan när man e sjuk :( ) , öronen ville jag hellst bli av med oxå för dom gjorde ingen nytta, bara dunka o jävlades med mej ! Aj aj aj :( Men nu e jag piggare :) Va nog fan en influensa, för en vanlig förkylning kan jag lova att det INTE va iaf :S O lederna i kroppen värkte som aldrig förr, man blir ju en jävla krympling när man e sjuk ju hahaha .. Men men. Idag äre så skönt väder så vi ska åka ut te skärgården o äta när älskling slutat jobbet :D GottGott !
Nej, nu ska jag plocka in den rena disken :) Hej hej !

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha katter är allt bra nyfikna dom, men kan tänka mig att du blev lite chockad :P
Fan vad trist att va sjuk, hoppas du blir bättre nu så du kan gå ut en sväng i helgen :) Vi kanske hörs då :)

2008-05-21 @ 18:54:25
URL: http://theresestrid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0