Sista praktikdagen i torsdags ..

Det va lite tråkigt o sluta :( Vill dit igen ! Men börjar ju i sommar där igen som tur e :D Jag har haft VÄRLDENS bästa handledare vill jag lova, den bästa som finns ! Så de va tråkigt o sluta :( Längtar till juni !!
Tog med 2 tårtor o så hade jag skrivit ett tackkort till min handledare o hon blev så glad :)
Annars då,  va i Mariestad o kolla affärer med my, hennes syrra o morsa :) De va kul, hitta såklart massa massa fina kläder, mycke finare än KD så dit åker jag nästa gång jag ska handla kläder :)
Idag va mormor här o laga mat med mig, så fick jag 2000 till maten på studenten :D tack så mycke !
Jonas va på rally me stefis o knekten men de va tydligen skitkallt så nu sitter dom här o glor :P Skitväder ute, regn o kallt :( Ingen skymt av sol !!!! synd ..
Imorgon ska jag o jonas bara ha en mysig innekväll med räkor o massa gottgott :) Mys !!
Nu har ja annat o göra :) Hej då hare bra ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0