Cruising ..

Imorgon, hoppas på sol sol o mycke mer sol då :D haha ..
Ska även ut te Marieberg o ta en titt, sen te Gokarten o kolla för pappas jobb ska tydligen köra :P Full rulle ..
Sen på kvällen vet ja inte va vi ska göra, blir väl o va ute o titta lite tänker ja, men inge planerat än iaf ..
Idag vet ja inte vare blir riktigt, försöker fixa skjuts till Ölme men funkar inge bra :( Man skulle ha en egen bil vid såna hära illfällen haha, känner ja de, blir ju fan handikappad utan ju !! O nu kom skönaste gamla låten på TV med:   P. Daddy - I`ll Be Missing You. Så skön ! På tal om pingis , elr nå haha .. Men men..
Se om Therese skulle komma in senare, kan bli kul :D Se va man hittar på i såfall :)
O på onsdag drar vi te Sthlm m klassen :) Då ska jag köpa vita byxor o en vit tjocktröja o ha på kvällen på studenten för det hade ja ju glömt att det kunde bli kallt då haha, stå med klänning o frysa vill jag ju inte precis ! Sen ska vi hitta nån mysig uteservering om vädret tillåter o äta god mat :) Inte nå McDonalds inte när man åker sådär, då måste man ju äta på nå mysit ställe hehe :) O ha bra minnen därifrån :P gammal ja lät nu haha !!

Kommer hem typ halv 2 på natten, sen ska jag te NÄVA på hlr-utbildning dagen efter, som tur va så vare ju på eftermiddagen, hade vart ganska trött annars, o ont i bena o fötterna kommer jag ha efter en heeldag i storstan haha .. Men det ska bli kul alltihopa :D

Nu ska jag göra lite läxa, slutspurten nu, sen kan alla skolböcker tas över av alla nya elever som har 3 härliga år framför sej hahahahahah, skadeglädje, jora !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0