Årets första båttur :D

Japp, de vart de i söndags med älskling o hans bror, fast i hans brorsas båt. Jonas kom hem i fredags o sa att han köpt en båt bara sådär haha så den har vi greja lite med nåra dagar så i helgen kan vi sjösätta den :D Göttgött !!
Annars då, helgen har varit, i fredags kom Therese o hälsa på, de va kul :) Sen va vi ut en svänga med knekten o Kicki, sen skulle hon hem o då mötte ja Jonas o nåra te utanför så jag va med dom senare på kvällen :)
Lördagen då, cruising, jonas va chaufför så jag va med han o vi kom väl hem 12 elr nå på kvällen så de va en lugn kväll :) Va ute o kolla på bilutställningen på Marieberg oxå. Va att nåra fina bilar där :)
Hela söndagen va vi i Ölme o jag har bränt mej i solen haha, ovanligt :P Va där hela dagen idag med o gjorde samma sak grr !! Men men, det försvinner nångång :) Åkte båt idag med o solen tar ju som fan på sjön, får nog köpa solskyddsfaktor snart !! Lika bra de ju :)
Imorron bär det av de Sthlm :D:D Ska bli fint kul ! Fast inte o gå upp 5 imorron morgon o GÅ till skolan :( Mina ben kommer va kvar hemma medans kroppen kommit till skolan haha, om ni fattar va ja menar :P
Usch, ja e verkligen helt varm över hela kroppen efter solen :( Undrar hur mkt sömn jag får inatt ! ska gå o ta en kall dusch snart så kanske de blir liiiite bättre !

Fastingen i helgen, men då blire båta av som gäller haha, iaf på dagarna, o göra goda baguetter o ha med sig, mums ! Låter som Agda 87 men va fan, man måste ju äta :D

Glömde bort Morsdag oxå, fy skäms :( Men som tur va så ringde ju faktiskt mammi upp o sa att jag skulle säga grattis haha, tur hon har minnet med sej :) Mammor ÄR bra !!

Nu blire TV:n en stund sen dusch, o snacka med My på msn :D Måste nog va med henne nån dag känner jag, inte träffat henne på flera flera dagar nu :( O vänner måste man träffa ofta, annars mår man ju inte bra, speciellt nära vänner, dom är betydelsefulla ! Ska iaf ha hlr utbildning ihop med henne på torsdag, då får vi kul tror jag :D

Hade bra ! :) Hoppas de blir fint väder imorron !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0