Uppsägning av lägenhet o lite sånt där !

Puhh säger jag bara, har ringt o ringt o ringt från i fredags tills imorse för o kunna säga upp min lägenhet. o va fick man för svar idag då? Jo, att man kan INTE ringa, utan skicka iväg uppsägningsgrejs på lägenhetskontraktet. Så jag ringde mamma så hon skickar ner det för hon hade ju kvar det där uppe i norr :) Så får det nog imorron så jag kan skicka iväg dreten nångång ..
Har packat o packat hela dagen igår o lämnat grejjer i nya lägenheten o fixat lite. packade även idag o lämnade lite saker på håltimmen, men det är mycke kvar, mycke man inte tror man har eller som man inte tror ska ta så lång tid o ta upp så många kartongen heller för den delen, men det märker man ganska snart att det är fan mycke saker egentligen man samlat på sej !
Sitter på skolan nu o har möte klockan 4 o slutade halv tolv egentligen, så det är lagom kul, tur man kunde passa på o flytta lite saker då da :) Vi ska ha möte om nån himla frilufslivskurs haha som nåra i klassen valt men jobbigt att dom möterna ska ligga så seeeent ! Men men, bita ihop o lyssna lite o försöka o inte somna så går det nog bra :)
gjort mer idag då? Haha jo just de, hade svenskaprov idag som jag kollat lite på hemma. Men pluggis som man är så hann jag inte klart på lektionen så får fortsätta på torsdag haha, skreve 4 sidor än så länge, nått om Selma Lagerlöf o hennes verk :P Låter värsta duktig nu haha o de e ju skitbra höhö :D Min lärare sa ju att jag kan få VG i slutbetyg i svenska b om jag gör provet bra. Så hoppas det går bra den sista delen på torsdag :)
Har kommit på att det kanske är bra o börja kolla studentkläder snart, får dra en ride över te KD om nån vill följa med mig :) märks ..
Va förresten på maxi förut o skulle köpa ett nörddataspel men min cp dator hade ju för lite ram minne elr va de heter (teknikens under) så fanns det ju iofs på x box:et men skillde 500 spänn emellan så det sket jag rätt gött i ! Köpte mej en foundation ist haha, den va ju ändå slut hemma så :) Måste sola nån dag oxå, va längesen nu. Vill bli brun o fin tills sommaren kommer :)
Å, längtar tills på fredag när vi kan börja köra över möblerna till lägenheten ! Men det går nog fort :)
Får ju inte glömma att min lilla söta vän My fyller myndig idag :D Ett stort GRATTIS till henne !!!!
Hum, måste leta reda på en fin bild o lägga in på bilddagboken idag på henne med :)
Får se vad man hittar hemma i datorn :)
Nej, nu har jag annat o stå i ! Hade gött !

snart börjar nya säsongen av One Three hill :D Om det inte var nu i söndags? :O Hoppas inte, jag e inte så duktig med tv tider haha .. nej, hej då !

Kommentarer
Postat av: KICKI

ONE THREE HILL O DU HAR INTE SAGT NGT TILL MEJ !=!=?!?!??!?!?!

2008-03-11 @ 21:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0