Trodde man skulle va tröttare ..

Men icke haha.. Satt uppe te typ tolv igår på msn o snacka med Therese, de va kulit :) Sen såg ja va klockan va så va tvungen o sova tänkte jag , MEEEN ICKE !! För då kom jag på att jag va tvungen o duscha, för de e så jobbigt o duscha håret på möran, så halv 2 kolla jag på klockan senast ! klockan skulle ringa 7 imorse så jag tänkte typ bara "Good luck Emelie" men jag snooza telen en gång sen va jag så pigg så jag gick upp haha, fattar inte själv alltså, borde varit myckemycke tröttare ! Solen lyste in så det var en skön morron, ska nog va uppe lite längre om kvällarna haha då e jag ju pigg på möran :D
O jonas ringde på en lägenhet till oss förut :) den verkar perfekt, en 2,5.a på 70 kvm på nedersta våningen m balkong, fatta, BALKONG haha det äger jag ju ingen just nu :( Vi får veta mer på onsdag :) Visning o så ..
Hänt mer idag då, va i skolan, sen gick jag hem o messa syrran så vi åkte hem te henne, peter o jasmine o hälsa på, de va trevligt ! Fick sej roliga skratt iaf hehe :) Sen drog vi o käka så plocka anna o my upp mej så åkte vi te Maxi o "veckohandla" :P riktigt bra dedär me veckohandling haha :D Åkte iaf hem me varorna o drog o sola, o som vanligt, lilla jag somna haha.. Vakna typ te när den stängdes av o trodde jag låg hemma i min säng o att det var tv:n som stängdes av, för det låter så då, så jag skulle precis ta tag i täcket o vända mej om när jag kände att det var GANSKA hårt haha o slog upp ögonen, not at home ! Haha crazy men så kan det bli :) men men, nu är jag hemma iaf :) ska snart kolla tv:n o äta mitt naturgodis, nån sån där period nu som jag är sugen på det. Synd bara att det är som att bli rånad o köpa de, så jävla dyrt ! Jaja, ha en bra kväll alla :)




Kommentarer
Postat av: Therese

Hehe riktigt roligt att få prata lite igår :D Bra att va uppe länge fan, har inte vart så trött jag heller i dag ju :D Vi kanske kan dra och sola nån dag?? :)

2008-03-03 @ 22:37:08
URL: http://theresestrid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0