Sugit ..

Kan man ju lugnt säga ..
Sitter i skolan nu, har fått massa skitpapper om nationellt prov i svenska, fattar typ ingenting, går bara runtrunt i huvvet haha jag är så jävla duktig !
Suger att inte ha internet hemma än oxå, så får passa på o uppdatera lite i skolan istället :) hehe..
Å ja vart skitsugen på marängsviss ikväll så vi ska dra o handla lite sen så blire de ikväll, mums :)
Matlagning på folkets hus imorron med me nåra i klassen, ska bli så jävla gött ! Marinerad lax till huvudrätt m pressad potatis, förrätt nån soppa o efterrätt typ friterad banan eller något liknande har ja för mig :) Gött o laga lyx mat 3 ggr per termin för 50 poäng :D Inge tråkigt precis om man säger så :) Värt det !
Sjuk är jag oxå, går aldrig över känns det som, o trött så jag somnar när som hellst typ hmm ..
Just ja, va ju på statt i lördags o de va roligare än jag typ trodde :) En hellyckad kväll ! men nu har jag bestämmt att jag inte ska på krogen på många många veckor, kostar fan skitmycke o det har bleve lite mycke nu på sista tiden, men det har varit kul iaf :) Men kanske roligare om man väntar ett tag o går ut igen om ett tag :)
Men de märks !
Måste åka nånstans o köpa mig 2 gardinstänger oxå, fan .. Pengar pengar .. Dom bara rinner mellan fingrarna på mej haha ..
Körde med bilskolan igår oxå o det gick brabra :) Så det känns gött !
Men nu tror ja vi börjar lektionen, religion, jag som är SÅ religiös hahahah, eller inte ! Hate it ..

hare gött !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0