Statt ikväll .. :)

Jupp, det blire ikväll med brudarna för My har ju fyllt :D
Sitter o förfestar hemma hos My nu innan vi drar vidare !
 Å sen flytten då, har inge internet på 2 veckor typ tror jag, men ska nog överleva :) Har ju fullt upp o greja med allt annat i lägenheten så. Första natten sov vi där inatt o det gick gör bra, trivs som bara den så himla skönt med nytt, o STÖRRE!! Måste fixa borrmaskin oxå så jag får upp ena bordet i köket o alla hyllor, e  ju verkligen betongväggar i HEEEELA lägenheten haha .. Men betongberit fixar det höhö ..
Jag o Jonas va hos pappsen o hälsa på idag oxå för han hade min goa lillebrorsa där idag, så go så de finns inte :) Så vi åt potatisgratäng o kassler o sås *mums* Smaka bra de efter all utemat denna vecka för att puckot själv (jag) packa ner alla tallrikar o glas o bestick i veckan haha så kunde ju liksom inte äta hemma haha så jävla supersmart jag !
Nu gav vi My hennes present , vi köpte en parfym som hon ville ha så hon blev glad :)
Nu ska ja va social med folket !

bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0