Skönt väder !

Riktigt skönt väder ute idag iaf, vi åkte ut te Jonas bror o kolla när dom greja med uthuset o så. Så himla skönt vare o bara va UTE! Kände de direkt efter frukost så då sa ja till Jonas att vi åker ut nånstans, bara för o få komma ut typ hehe. Men nu sitter man hemma igen o är rastös, Chicco är i Ölme nu så det är tomt här igen :(  Min lilla pluttissnutt !
Vill göra något, nån?!?
Boooring ..
Kanske diska elr något, börjar fyllas på i köket hehe, fast diska ioförsig igår men så fort man lagat mat så blire ju massa disk o shit .. That`s life :)
Sugen på o sola imorron o bli mer brun, syns inget än tycker ja :(
Nu vet ja vad ja ska köpa för mina pengar ja tjänar i sommar :) MIN FAVVOSOFFA från sommarlagret :D Fast jag kommer väl bli snål ändå så jag inte köper den haha :P
Vill ha en seat ibiza iaf :) Dreamcar, hellst gul :) Hehe .. Så jävla FRÄÄÄN ! Men men märks när man har pengar till en egen bil, mycke utgifter då oxå får man tänka hmm ..
Ska beställa gardiner till köket nu tror ja o lite grejer till hemmet :) Hitta en fin hissgardin till köket, passar inte med panelgardiner där, men va gör de, har de i varje rum ändå så gött med omväxling då kanske, elr just ja, jag bytte ju i vardagsrummet till VANLIGA gardiner ja hehe :) Glömska jag ..
Ne, nu ska ja kolla på ellos o halens om man ska beställa elr inte :)
Hare bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0