Ken Ring ..

Kvällen börja med förfest hemma hos Jessika i Degerfors, det var kulkul :) Vart stadiga under fötterna o redo för Wickan i Kga hehe .. Hade mina stövlar på mej heeela kvällen så jag hade SKAPLIGT ont i fötterna när jag vaknade imorse haha .. O fan va skitkul det var där inne! Bara att man fick slå sej igenom massa folk som inte FATTA nånting när Ken spela, alla tryckte på alla typ o jag trampa folk på fötterna m mina spetsiga klackar haha, snyggt Emelie ! But I don`t give a shit :P Vi stod ju iaf nästan längst fram så, duktiga på o knö höhö .. O så vare nåra som blev sura för vi trängde men va fan, gå ut då om det e så jobbigt, visst, ja tycker oxå de e jobbigt men man har ju ett val :) Jag hade iaf SKITKUL HEEEELA kvällen där inne, vart en sån där riktigt lyckad kväll :) Men inga kort blere på Ken men men haha ..
Nej, nu ska jag gå till My en sväng, sen va me Kicki o Malla tror ja :) Hare nice :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0