Finally !!

Äntligen så har man internet igen !! Så jävla gött .. :) Internetfreak som jag är :P
Så nu kan jag ta igen alla avsnitt från Andra Avenyn som jag missat :)
Laga mat igår på folkets hus oxå, o fan va de smaka gott, förätt nån go soppa o vitlöksröd, varmrätt vare laxfilè m pressad potatis o vitvinsås o på laxen låg de typ skagenröra :) efterrätt friterade bananer m hemgjord glass o hemmagjord chokladsås o maränger :) Så jag är jävligt fet o go nu :)
Tvätta hela förmiddagen igår oxå från kl 8 o kunde ha balkongen öppen hela förmiddagen för solen lyste o de va himla mysit :) balkong liksom, värsta lyx ju haha :P sen folkets hus som sagt kl 3 till 7 så jag va lagom trött när jag kom hem alltså .. la mig 10 haha, har väl aldrig hänt förr :)
imorron ska vi till farfar o assy o äta påskmat, mums,  jag lovar att jag skiter i hur många kalorier jag får i mej haha, gott som gott :) o lördag påskmat med svärfar o alla de där så full rulle nåra dagar nu. Ska till godislagret oxå o köpa påskägg till Philip o Elis, o ett till mig haha, de e man aldrig för gammal för :D
Jaja, babbel babbel ..

Hare gött! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0