3 killingar med julkorv

A det måste jag säga att har du inte haft fel på hörseln förut så testa dig en gång till Kicki haha. Jag förklarade för henne o Anna igår att jag hade tittat på Alvin o gänget i förrgår o Kicki sa: Vadå ? 3 killingar med julkorv ? Haha nej litte fel där du :P
Tur säger jag bara ! Fick precis ett samtal från bilskolan att tiden börjar tryta så dom la in en tid åt mej :) Tur dom har koll på mej när inte jag har det hehe .. Bra ibland de ! Kunde ju gått värre annars men men, nu ere klappat o klart :D
Skola idag med, dagen gick fort tycker jag, åt lunch på Thai idag m klassen :) Gött !!!
Sen gjorde jag klart mitt svenska prov jag inte hann klart med i tisdags, så får jag inte VG på detta då veta fan hehe :)
Lika bra o börja packa mer nu :( Usch va de suger o packa i massa kartonger ! Spyr snart på det för fan .. Vill att det ska vara klart nu nu nu !!!!
Bowlingen på fredag o bowla lite oxå :)
Vill göra min tatuering nuuuu!! Vill ha pengar till den nu :( Hellst idag oxå .. Hum ?!?
Lika otålig som vanligt jag, men men .. Vill man ha någe så gärna så vill man ju ha på en gång det är ju bara så :)
Ringa min praktik nån dag snart oxå så jag får schema o grejjer .. Kommer nog trivas där :)
Nej, nu vill jag flytta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Haha nu ska jag sätte på mig glajjera så jag ser va ja skriver :P
Oj, vilken skillnad, nu ser jag bokstäverna på skärmen :D
Nu ska ja packa, så hej då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0