Studenten och jobbet :)

Jahapp, nu har studenten varit då, den dagen man väntat på i många många många år, va över på ett ögonblick hehe, men minnesvärd ! Jag hade så himla kul så ni anar inte. Va nervi inne i aulan innan vi skulle gå ut så tur att Jessika hade vin med sej in som vi fick dricka precis innan lite i smyg sådär haha :P Väl ute fick ja massa rosor o såna där djur, sen bar det av te vagnen o vi spela massa musik o sjöng oss skithesa haha, studenten en gång :P Åt o träffa familjen o släkten, så va my o kicki med oxå :) Öppna presenter o jag fick så mycke kul, tyå saker te hemmet som ja ville ha o samlarsaker typ lasse åberg glas o kosta boda grejer , tacktack :D
Sen drog vi ut igen på vagnen, hade skitkul hela kvällen verkligen på flaket, sen skulle vi te drevsta o skåla med alla studenter kl 23.00 bara det att de börja SPÖREGNA när vi va där ute så efter ett tag drog alla på statt haha jag kunde VRIDA ur vattnet i klänningen o väskan haha, men det stoppa inte mej, o ja dansa mej torr så haha :D Vi hade tur med vädret hela dagen ändå så de gjorde inget :)
Lördag vart det förferre hos Anders, hela klassen skulle dit bestämde vi dagen innan, men de vart jag o sandra o hans kompisar haha, men de va kul ändå, sen drog vi te ankaret men de va inge fölk där så de vart statt :) Lika kul denna kväll hade ja :)
Vakna söndagmorgon o ville inte vakna, 2 hårda festdagar haha, men mådde inge dåligt faktiskt som ja trodde:) Jag o älsklingen åkte ut te ölme o fika sen till pappa o grilla :)

O så första jobardagen då :D Va lite nervös liksom hehe men de gick bra, jobbade i måndags. ska jobba kväll idag o morron imorgon :) Trivs som fisken i vattnet !! Jättebra ställe :) Så det får bara massa plus :D
Jonas är i uppsala för en sista operation nu hmm, min plutt saknar han, han åkte igår morse o kommer hem imorgon, men ja jobbar ju idag så tiden går ju fort :)
Nu ska ja äta frulle sen dra te jobbe :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Fan vilken stolt mamma jag är gumman....du var så fin på studenten så ojojooj

2008-06-19 @ 15:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0