Stockholmsdag ..

Den va riktigt riktigt trevlig :) Först va vi inne i stadshuset elr nå haha iaf där man har massa möten politiker emellan, satt inne i kammarsalen o sådant. Det va inte så rockigt men tog bara 1,5 timme så vi va snabbt ute igen :)
Sen vart de staden ! Köpte ett par nya tights, svarta, en klänning o en tunika o 2 tjocktröjor :) Vart skitnöjd ! O min efterlängtade mascara, tycker det är så dyrt med det så jag väntar alltis in i det sista med det haha, köpte iaf den jag ville ha o de va x-tra pris så nu kosta den bara 98 kr :) Va ganska bra ändå tkr ja ..
Sen satt vi på en underbart skön uteservering o åt lunch/middag, mitt på drottninggatan i ruset haha, men de va mysit :) Va nån thai/kina buffè så nöjd blev ja, för de e ju min favvomat typ :D O en iskall päroncider till, kan lova att de vart svettigt o gå en hel dag i Sthlm när de kändes som det va 100 grader ute ! O plus att man sprang in o ut i alla dessa affärer usch, men överlevde, de gjorde vi höhö :)
Sen vart de teater med massa kända skådespelare bl.a: Johan Rabaeus, Marie Richardsson, Peter Andersson, Ingvar Hirdwall, Sten Ljunggren, Odile Nunes, Niklas Falk, Åke Lundqvist, Robert Panzenböck. Vet inte vilka alla är typ haha, men en vet jag är prästen i filmen "Så som i himlen" o en annan som va med är ju han morfar i "skärgårdsdoktorn". sen kände jag igen dom andra fast kommer inte på namnen på de filmer de vart med i :( Men men .. Teatern sluta iaf halv 10 då gick vi te bussen o åkte hem, kom hem lite innan halv 2, somna som en stock med värk i benen efter all gåing haha :P
Men men, nu ere iaf söndag o skola imorgon, jippie, eller inte.. städdags nu hmm, inga mer lektioner :D:D:D
O i helgen vare fastingen oxå här i stan, o vi va inte ens nere o kolla en enda gång haha, första gången tror ja de händer, åkte väl en sväng förbi med bilen när vi åkte hem men inge mer. ville inte ens, o så brukar ja inte känna. fastingen liksom, då vill man ut, men inte denna helg, hade nog ändå roligare än vad jag hade haft på fastingen hehe, vi va i ölme precis hela helgen från möra te kväll o typ grilla, sola o åkte båt, så de har vart en riktigt myshelg :P Men nästa år kanske man tar ett varv inne på fastingen :p
Student snart, då blir te o va ute kan jag lova !! Skrika/sjunga mej heeeees hahaha, ska bli så förbannat kul, längtar så !!!!
Nu ska jag sooova tror jag, e trött !
hade bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0