Jag ska då köpa mej en rejäl o stadig båt !!!

Jo de kan ja ju lova haha, va ute på sjön idag med älsklingen hans bror o barn, drog in te skärgården o käka glass med den, tar typ 20 min med båt me gasen i botten, o tebax va inte så himla kul inte. Vi kom i fin fart o de börja blåsa o bli väldigt väldigt vågigt elr va man ska säga o helt plötsligt va vi i luften haha, o när vi landa smällde de te som fan o ja trodde att nu går båtfan sönder, o lite iaf haha, sätet jag satt på låtsade på ena sidan, fönstret längst fram med kanterna slets sönder i alla skruv haha, sen kom värsta vågen o plöjde över rutan o jag satt längst bak o tänkte typ: Vart ska de där vattnet ta vägen tro? Jo minsann, över HEEEELA mej, jag va PISSBLÖT haha !! Sen va ja livrädd så ja sa te stefan o köra sakta hem hehe o de gjode han, tog väl en halvtimme x-tra men.. Usch, nej när ja får pengar ska jag köpa mej en stor bayliner har ja bestämt, som klarar stora vågor haha, denna e inte liten heller men usch va scary de va, o andra båtar susa förbi ibland o de åkte minsann rakt o skärde vågorna utan o lyfta! Så med min o jonas lilla båt har ja bestämt att vi bara åker inne i viken haha, den e verkligen som en tvålkopp ute på sjön haha. Men men, lever gör vi ju iaf :P
Jaja, nu har ja berättat om dagens bravader haha :D 
Vart ledig i helgen iaf, vart i Ölme hela tiden typ o grillat o grejer o de har vart kulkul .. Ikväll blire tv:n tror ja minsann. jobbar tisdag sen ledig till torsdag :) Skön vecka, nästan lite semester :P Hehe..
Hade gott hej från mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0