Ibland har man liksom inte tid ..

Att skriva blogg :D Jag har inte de iaf !
Kan väl dra upp va man har gjort i förra veckan då? Hum, umgicks med Jecka hela dagarna o glassa i skärgården, o äntligen åt vi glass där haha, sommarens höjdpunkt :P Nu börjar ja flagna på ryggen :( Blää .. Men ska försöka va ute i solen iaf hehe :) Går ju över dedär med nångång så .. Fixat klart musiken till studenten har jag gjort nu, känns skönt !! En anledning att pusta ut nu !!
Mamma kom i lördags oxå :) Så hon grejjar här hemma för full rulle med bakning o grejjer, man är faktiskt lite bortskämd när hon är här hehe, hon diskar o grejar o så, så man får vara glad att hon är snäll o gör de åt oss :D
3 dagar kvar till den efterlängtade dagen ! Hoppas skiten hinner gå över innan bara :( Vill röja fan ju haha :D Säkert bara stress o nervositet som är orsaken, men inge kul ändå :(
Jobb på måndag direkt :D Längtar skitmycke ! Så himla bra o goa människor jobbar det där :) Ska bli kul !!
Ska nog göra min tatuering i sommar, jag har tjatat som fan om den haha men aldrig bleve av, men nu så :P Jag måste måste måste :)
O en sak te haha, den där katten ja skrev om som kom in o hälsa på, tro på fan att den va här i förrgår o kika in igen haha, den vill nog bo här, o grannen fråga om de va vår katt o grejer för att den va mycke vid våran balkong haha. Knepigt alltså.
Men en vacker, elr dålig dag, ska jag köpa mej en maine coon katt (Stavning?) Fatta va MÄKTIGT !! :)
Men men, nu ska ja duscha sen glysa Tv !
hade bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0