Tacos o film kväll!

Sitter hemma m älsklingen o väntar på Hägge, Tobbe o Sara, sen kanske Emma o Daniel, ska äta tacos o se på film o slappa :) Imorse åt vi frukost på sängen o kollade på Underbar o älskad av alla, trötta vi hehe .. Men visst finns det en bok som heter så o handlar om de det gör i filmen? Har för mej att ha läst den nångång??! Inte säker men ..
Fint hungrig börjar jag iaf bli :) Ska bli så jävla gött m tacos, va inte igår, elr ja, typ 2 v sen men ändå haha tröttner aldrig påt :) (No fantasie for dinner :P)

Har hittat min personliga tatuering som jag ska göra oxå :) Men bara dom jag känner som får veta vad ;P Haha så jävla grym va den :) Men får se om jag vågar göra den längre fram :P Låter rätt nice så :) Lär märkas... !

Ingen som har en Seat Ibiza Cupra te salu? E fint såld i den! Bara ÄLSKAR den bilen, klasskamraten har en o jag e så kär i den :) Grön o skitgrym :) Man åker ju så himla skönt o allt i den! Dreamcaren ;P

Jaja, nu vet ni det ni behöver veta om mitt lilla liv idag då :) Hoppas ni har det lika bra som jag :) Hare gottit!







Älskar min pluttis mest av allt !

Kommentarer
Postat av: madeleine ström

Men vi gör ÄNNU goare tacos här uppe gumman...hehehehe

2008-01-14 @ 19:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0