Nyår o allt där till ..

Den har varit jättebra o allt sånt! Har inte skrivit på ett tag här heller ju, dumma mej :P Haft fullt upp jag!
Idag har jag iaf städat bort julen o tvättat o allt så nu, nu är jag klar (finally) !!
Skönt ..
Imorron bär det av till Kd o köpa mej 2 underbart goa tamråttor :)
Ha dom på mina axlar när man kollar på TV o går omkring, elr när man lagar mat, så underbart, älskar verkligen råttor :) Namn vet jag inte än så kom gärna m förslag :D
Tillbax till nyår då, va ute hos svärfar o fira in nya året, o full, de vart jag, fy fan haha, men den va mycke roligare o fira in där än i stan, usch, blir Ölme nästa år igen :) Åt hummer för första gången i mitt liv o det knulla i mun kan jag lova! Med massa olika bröd o guacemole (Vet inte hur det stavas men :S) O vilken röv den hade haha, tog upp all plats i handen haha så mätt vart man :) Får bli igen nästa nyår ! Sen spela vi ölspelet, o det värsta var att det var bara jag o Lina som spela haha så full blev man, varken man ville elr ej :P O jag drack vin för jag tkr öl smakar röv! Sen vart det inte gott o halsa massa vin så då tog jag groggar ist :) Sen vid tolv smällde vi raketer, hade ju endel hehe, tog aldrig slut tyckte jag :) Trevligare än så kunde jag inte ha :) Det var min mysmysiga nyår :)


Kolla på Good Luck Chuck förut m älsk, skratta nog hela tiden haha .. Se den!



Pizza ikväll då kanske med massa trevligt folk :)


Bye bye lilla mig :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0