Jag litar bara på ..

.. ärtor som kan rulla, haha, min favvoreklam just nu ;P Att det kan va lika kul varje gång jag hör den, tydligt de!
Skolan idag då, gick snabbt dom små timmarna vi hade idag ändå tkr ja, o skönt är väl det .. Min praktik snart fixad då, allt känns så underbart skönt just nu, mitt liv ÄR underbart !

¤Går bra i skolan
¤Har en underbar pojkvän
¤Har världens goaste o bästa vänner som man kan prata om allt med, ni vet vilka ni är :)
¤Får min efterlängtade praktikplats
¤Snart studenten (men vad ska man göra sen? :S)
¤Har ett fint hem o en underbar hund o råttor som jag ÄLSKAR!
¤Håller på med körkortet

Ja, allt går framåt, sakta men säkert :) Skönt o kunna planera lite o längta till saker o ting !


O nu ska jag gå ut o gå en sväng hade jag tänkt mig !



Sen sova kanske för jag är trött som en gris :) Hehe..


Bye Bye ! ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0