Hungrig hungrig hungrig :P

A det är jag !
Men ska ju till syrran snart o äta god smörgåstårta :D Får inte glömma ta m servetterna oxå hehe. Klockan e bara halv två än ju, har booring. farmor hämtar oss innan tre så åker vi med dom dit :)
Hum, har ja nå mer intressant o berätta om mitt intressanta liv? Inte just nu iaf :) Ikväll kanske !
Varför har man blogg om man stör sej på att någon läser den? Puckat :S Då ska man väl inte ha en elr? Har jag fattat fel? Hum .. Funderar jag .. Man skriver ju för att folk ska läsa, annars kan man väl skriva i en bok hemma breve sängen elr? haha, liksom  hallå ?? ta bort bloggarna då om det är störande, jag skiter blanka fan i vem/vilka som läser min blogg, jag skriver, o dom som e nyfikna får läsa, det struntar väl jag i. Jag skriver liksom för att folk läser, annars är det ju ingen mening heller :) A endel e allt bra roliga ibland va !?
Ne, nu ska jag borsta tänderna!!!!!!!!!!!!! :D




Hej då, hare bra, det ska jag ha för jag ska ju äta smörgåstårta hahahaha ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0