Hmm, jag har ju inte skreve på ett tag :P

Jahapp, dax o uppdatera lite då.. :)
Sitter hemma med älsklingen o har typ precis dammsugit klart , han spelar nördtvspel !
Lagt in lite nya kort på mina rats på bdb :)
Onsdag idag, alltså ledig från skolan o det känns brabra !
Hade prov i måndags om Nervsystemet, skulle pluggat i söndags hos Jonas pappa men jag glömde boken där sen för ja tänkte åka hem o plugga ändå haha yrt, men i alla fall, så jag tänkte skita i den lektionen men plugga lite på morronen i skolan ändå o skulle ge det ett försök. O va fick jag?
Haha jo VG ! E man bra elr? Ne, hade nog bara tur :O Hehe. Men även en annan måste ju ha de ibland :D

I helgen ska vi ut o äta kanske, så myyysit så :) Längtar, torsdag imorron redan då :)

Imorron då, jag , Anna o My ska basta hemma hos My, hon har ju sån lyx i hennes nya lya att det finns bastu i källaren :) Så vi ska sola o basta hela kvällen lång !!! :)
Kommer bli trevligt värre de ! Hehe...

Haha, kolla på hela filmen "Torkel i knipa" igår, den sändes på fyran mitt på dan, hallå ere en bra förebild för små barn elr? Haha, nja jag tvekar faktiskt :) Men men, föräldrarna får väl ha koll på va sina snorungar gör :P

O förut mitt i städningen tog jag en paus o kolla på film m älsk, I am legend, skitbra film, så se den !! Kan fan se den flera flera ggr tror jag :) O lite gråt fick man in i den oxå såklart, men det får ju jag fan jämt när det händer nå olyckligt på film så det e bara vardag :P


Neh, nu ska jag in o duscha, känner mig inte direkt frech efter städningen !!!!


Tjollahopp !



I am så lucky :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0