Hate it, elr get a life kanske?!

Jävligt dum i huvvet de e jag, o de e ingen som har anklagat mej för o va smart heller men :P
Att jag bara inte kan komma på mitt lösen till Msn o bilddagboken, blir så stööööörd på mej själv. Tog ett JÄVLIGT svårt för att ingen skulle kunna knäcka det, men va fan, inte ens jag själv kan ju göra de! Då e man bra dum ändå haha ..
Kanske skaffa sej ett liv ist för internet haha, men alltså, jag har verkligen ALLT på min Msn. Men har en ny nu iaf så jag ska försöka hitta alla kontakter, hmm, shit inte det lättaste men :( Sen kan jag inte ta bort min nuvarande bdb heller, men har gjort en ny där oxå men vill få bort den gamla ju!!!!

Nu ska jag göra nå vettigt m mitt liv haha ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0