Doris o Svea !

Jajjemen, det heter mina små änglar :) (råttorna) Doris va ju på tjocken när jag köpte henne så igår fick hon pyttesmå råttbebisar, så små o söta, men blir finare när dom öppnar ögonen o får päls .. Nu ligger dom bara o småpiper hela hela tiden, o hela hela natten i natt ! Men de gör mig inget :) 10 st oxå gaah!! En va död så fick ta bort den tyvärr :S Men sånt är livet!! Väldigt nöjd att ha blivit mamma är hon iaf :)(Va de verkar som) Så nu blire 2 burar i 6 veckor tills råttorna kan lämnas bort, nån som vill ha en elr två ?? Säg till, lev klara om 6 veckor alltså! Troligtvis blir bebisarna vita m svart/brunt huvud o en svart sträng längs ryggraden o svarta ögon.
Men säg till om nån är sugen ?!

Skola idag då, första dagen efter lovet, jobbigt vare o börja gå upp 7 igen *suck* (Ingen morronmänniska jag inte) !!!!

På väg hem tog jag svängen förbi stan o köpte mej en kycklingbaguette m mangoraja på Ejes o en sockerkringla o åt hemma, åå det va riktigt goooott !! 


Ne, nu ska jag nog sätta på en film tror ja "Boogeyman 2" blire nog, den va skitbra, man vill ju inte sova SJÄLV när man sett den iaf, burr !!! Klart sevärd :)


Hej svejs ! :)




Älskar Min Underbara Jonas :)

Kommentarer
Postat av: Håkan da maaaaan

Kycklingbaguette med mangorajagegga till..aaaaaaaaah
Du har som vanligt helt rätt smak när det gäller sånt du stoppar i munnen.. öh.. jaja.. tänk nu inte som din mor skulle ha tänkt, jag menar ju bara att baggisarna är syndigt goda..rentutsagt för jäevla bra som eddy skulle sagt hihi.. Såna mackor och även kycklingburgare gör jag åt er när ni kommer upp nästa gång..KRAAAAAAAAAAAAAAM!!

2008-01-08 @ 19:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0