Dagen har varit suverän :)

Ja, det har den verkligen varit det ! Är så himla happy bara :)

Ringde om sommarjobb på telen igår morse, skulle dit nån dag sa hon när jag hade ledigt så vi kunde träffas .. Så jag gick dit vid 10 imorse innan skolan, nervööös som fan! Jag har ju liksom ALDRIG haft ett jobb :P Jo ett då, i 2 veckor för 2 somrar sedan hos svärmor nere i skåne, men liksom inte inom vården.

Väl framme på plats, träffa chefen o prata om hur dom jobbade och vad dom gjorde sen fick jag typ ställa frågor om det o grejjer, fick min adress o mobnr så dom skulle skicka hem papper o grejjer till mig :)
Förklara att jag aldrig jobbat inom det området eller gjort NÅGOT av det man måste göra när man jobbar där, typ ialla fall :) Sprutor o sånt, för det har jag aldrig. Men i alla fall ..
.. Innan jag gick därifrån "Platsen är MIN, MIN, MIN" :D Av dom som finns alltså, för det är ju inte bara en vikarie precis :P Hehe, men fan vad glad jag är !! Går inte o beskriva, få min egen lön o allt det ! O kunna slösa o shit haha, ne då, elr jo, lite måste man faktiskt slösa tkr jag :) Sen skiter jag i vad ni tkr ;) Ska bli så himla kul, jag längtar verkligen. Ska ju även jobba där på påsklovet kanske om jag ville :) För att få en inblick o gå med någon o se hur det är, för man går tydligen med en sjuksköterska jämt, även ordinarie tyckte jag hon sa, fast vissa pat. kan man ta hand om själv men .. Ska göra min praktik där oxå ist för hon fråga vart jag skulle vara så då tänkte jag vara där 5 veckor, för då lär jag mej ju mer ändå :) Men men, nu vart det mkt om sommarjobbet här hehe..
Kvällen då,
.. Jag o älsklingen åt mat på The Pub m Emma o Daniel, det var trevligt o väldigt mysit, drack en skitgod cider oxå, inte för söt, typ lite suraktig, skit god ! Vart fläskfilè o allt :) Tvungen o fira att man fått jobb ändå så hihi :) Det satt på sin plats, Denna dag + kväll har verkligen varit SUPER!! Precis hela dagen o kvällen. Jag älskar min underbara Jonas!!!!  Han är så glad för min skull :) Hihi .. Fast ingen kan vara gladare än jag hahaha, nerå :P
Nu blire bara flamsit känner jag, kl e fan mycke så ska nog krypa ner i soffan med plutten o se på TV, o somna där kanske :P Mysit på nå sätt  :)
God natt alla läsare!



Kalas imorron, syster fyllde 22 i veckan :) Ska bli kul, ryktats om smörgåstårta, mmm gottgott :) Ska ringa farmor när jag vaknar imorron så hon hämtar oss så åker vi med dom till syrran!!


Nu äre inte långt kvar :D The BIG day hehe, lääängtar !!!!

Kommentarer
Postat av: madde ström

jag är sååå himla glad för din skull...och STOLT MORSA framför allt...Det kommer bli jättebra med jobbet gummen!!!!

2008-01-31 @ 13:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0