Nya tag !

Ja, det ska jag ta :) Man lär sej väl av sina misstag, elr? Även fast det inte var ett sådant tkr jag. Men det tyckte dom, a men om ni e nyfikna så kugga jag på uppkörningen idag, först blev jag besviken men sen tänkte jag att va fan, det är bara o försöka igen :) Kan ju inte ge upp, så jag är inte så arg ändå :) Alla gör vi fel, även fast det var ett väldigt LITET ett ! men VV sa ickesanicke hmm, en sak liksom, som inte ens var en fara för andra trafikanter !!!! Men men, har bokat om iaf direkt efteråt :) Så får se då hur de går, har ju ända te sep på mej så jag känner ingen stress direkt. O varför tycker folk att det är PINSAMT o kugga på en uppkörning, fattar inte, händer väldigt många faktiskt .. Inget o skämmas för tkr jag iaf :) Men nästa gång vill jag ha en BRA vvlärare tack ! denna satt knäpptyst o man vart mer nervös än vad man var innan !! inte bra, hoppas jag får en annan nästa gång ! 

Ne, alla <3 dag imorron MYSMYS!! ska laga massa god mat :)

Nu ska jag ut o gå!!




Hej hej från lilla mej .. :) 


Kommentarer
Postat av: Therese

Precis så tycker jag med, även fast jag oxå kugga och då kändes det som det var det värsta jag vart med om! Men bara att ta nya tag igen :) Lycka till!

2008-02-14 @ 19:54:51
URL: http://theresestrid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0