Melodifestivalen ..

Ja, de kolla ja o älsklingen på i lördags :) Dom rätta kom ju vidare iaf !! Prata om o åka dit live nästa helg elr nästnästa, e väl 3 ggr har ja för mejj .. Skulle va kul i så fall !
Städa gjorde vi i lördgs oxå, alltid lika kul,, INTE !

Bytte bur till dom små huliganerna igår oxå, fan va dom härjar runt .. Men söta e dom iaf :)
Zoo nästa vecka med dom små !

Kom precis hem nu, vart ute o härjat m Anna o my, sen träffa Malla en svänga .. Sola gjorde vi förut med, o jag somna haha, så jävla gött ! Men drömde värsta drömmen så jag vakna när någon smällde i en dörr så mina solglajjer (elr vare heter ;P) flög av haha, så kan det gå !!

Hum, inge mer intressant o berätta tro?? Letar iaf efter en ny frisyr, igen, jag vet hehe men vill ha ännuännu kortare :D o mörkare med ljusa slingor i luggen o ner typ :) Nice de !
Funderar på o gå o lägga mej snart, men är så himla törstig så måste dricka lte juice först :)
Alla <3 dag på torsdag oxå, mysmys <33 äta massa god mat o efterrätt o grejjer :) ska bli kul !

Ne, god natt på er alla ! Ha en trevlig kväll :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0