Massa äckelsnö !

Blir rätt irriterad på all jävla snö som kommer hela tiden när man TROR att det ska bli vår ist ! Hmm, höll fan på o slå ihjäl mej imorse när jag gick te skolan :( Iiiiiis everywhere!!!! Menmen, hemma o välbehållen nu iaf :D
AnnaPanna o Malla kommer snart in te stan, dom ska äta Mc, för ovanlighetens skull, elr hur Anna?? Haha :P
Måste nog handla mat imorron med, börjar bli tomt i kylen nu ..

Lördags då, det va kulkul de :) Fest hos Anna, sen senare drog jag o Kicki till Vikeafton (Elr vare hette, mitt minne för namn är bara helt fucked up !!) Sen vart det efterfest hemma hos Andreas, gick i samma klass på högstadiet, har inte träffat sen då så det var kul :) O massa andra va där som gick i samma klass, så det var en hellyckad kväll :) Kul o träffa folk man inte ens sett på flera år liksom !

Jag o Kicki skulle egentligen sovi hos hennes morsa för vi hade ingen skjuts hem haha men som tur var skulle ju Adam hem så vi åkte m han då :) Skönare o vakna hemma dålig än hos nån annan oxå hehe.
På möran blere Ölme till svärfar. Dom skulle äta äckelmat så jag kolla på TV sålänge ist o va dynghungrig haha, ni vet ju hur hungrig o sugen man e på allt dagen efter, tänk då o sitta där o inte ha nå o äta haha, jag var very piss i mitt humör just då hehe men hemma kom Emma o Daniel så vi åkte o köpte pizza, för dom va oxå hungriga :D Köpte mej en sallad för ovanlighetsskull faktiskt haha, måste börja bli myckemycke nyttigare! Fast inte banta för det där tycker jag är så himla överskattat nu för tiden (Säger jag som har velat banta haha) Nej, men när man tänker efter så ere faktiskt det ! Min åsikt men kan ju inte ljuga :) Bättre o äta bättre o röra på sej i måttliga mängden o inte slita ut kroppen o svälta ihjäl sej!!!!!  Jaja, nu ska jag nog dra :) O ska INTE äta nå på Mc hehe :P



ByeBye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0