Lördagen börja med tacofrukost :D

Haha så jävla nyttig är jag !!! Slog precis upp ögonen igår morse så hade Kicki ringt, så jag ringde upp o hon fråga om jag ville med o äta, bara det att hon, my o knekten redan satt o hade beställt haha så jag skynda mej o tog på mej kläder o gick o åt nachotallrik med dom :) Som tur var va dom snälla o hade beställt till mig så det var klart när jag kom :)
Sen gick jag o my till hennes syrra o spela guitar hero höhö för ovanlighetens skull ;P Sen gick vi hem o jag typ duscha o gick till kicki på en gång :) Satt där en stund sen drog hon, jag, anna o my ut en sväng, leta spökhus haha, Benke ringde till Anna så han, aj o jonas åkte i hans bil ner till ett hus o vi tjejer i annas :) Va fan läskigt det huset haha så lite skraj va man, värsta öde, ingen hade bott där på typ över 20 år ju, blää ! O i sommar tjejer, då drar vi o sover i det där slottet som man får gratis frukost om man vågar sova kvar hela natten ajajaj, rädd kommer jag va ! spökar tydligen som bare FAAN där ! får se om man blir normal igen efter det haha ..
Jaja, idag började jag dagen med o fråga my om hon ville med o gå till Maxi så i gjorde de, handla lite gott tills ikväll :) Typ godis haha, fan, men är ju faktiskt ute o går mkt så det är ju bra :) no ångest än.. Sola igen nån dag oxå, snart en vecka sen ju .. Så skönt o sola .. Vill bli lite brun iaf.. vita vill bli bruna o negrer vita haha, humor .. Fast vill bara få LITE färg :D
Kolla just reprisen på grey`s :) Nu ska ja kolla vidare på dumburken, hade gott !

Lovet börjar imorron, fint skönt ! Ta vara på dom 2 SISTA loven jag har ju, BLÄÄ :( sen ska man vara vuxen o börja jobba o grejjer, men men ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0