Lördag !

Sitter hemma o är barnvakt åt Philip typ en halvtimme bara ..  För Jonas o Stefan är iväg o hämtar Thaimat som vi ska äta här :) Gott som fan de ! Fint sugen nu när jag bara tänker på det haha ..
Morronen då , vakna vid nio, skicka te My så vi gick ut o gick, till Maxi o så. Va skit trött när jag kom hem, blåste ju storm o hagla i fejjan burr .. Men dagens motion vare ju iaf :)
Ikväll blire partyparty :D Malin hämtar mej vid sex så åker vi ut :) Ska bli kul, va ett tag sen man festa nu känns det som, behövs ibland. Träffa massa kul folk o shit :) O må piss dagen efter haha, det är sånt man får ta ! Men jag brukar dricka massa vatten innan jag lägger mej så då mår jag inte så bad !
Körde m bilskolan igår oxå, gick ju lika bra som vanligt ;) Haha nerå, men det gick bra iaf ! Körde mot Kga o så.

Omformatera min nya dator igår oxå, haha, datasnillet jag ;) Gick faktiskt brabra :) Så helt borta e man ju inte när det gäller datorer kanske har jag kommit på :) Installera nått dret oxå, o la in mina filer i den datorn o greja så nu ere klart :D Min bara min DATOR!! :D Älskling, du ÄR bäst !!! Bättre än BÄST till o med ! Löööv Ya !

Snart Alla <3 Dag oxå, ska beställa en sak från internet till min plutt hihi så söt va den :) Ett minne för livet typ kan man säga. Men han blir nog glad :)


Nu ska jag spelar Guitar Hero 3 m Philip en stund medans vi väntar på maten. Han e bara 5 år o ändå så himla duktig jag fattar inte. :)

Ne, hej då alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0