Haha no plugging o MVG !

Snacka om flyt :) Hade prov i natur i måndags o hade inte öppnat boken, så knepigt de där, hatar natur! Men så fick jag godkänt haha, tur liksom :) O idag hade jag prov i socialpsykiatri, nog mitt favvoämne, men kolla lite i boken igår typ, o vad fick jag? jo MVG haha fullpott i poöng haha sån jävla tur har jag :D Blir så glad när man får så bra på ett prov, har typ aldrig fått MVG, vad jag kan minnas? :S Så idag är en sån där dag som jag är lite extra glad ! 
I tisdags va jag, Anna, Kicki o My i Kd på IKEA, o som vanigt hittar man massa kul saker oxå, passar så himla bra när jag är guvernör o tjänar mest i hela världen, elr inte ! Pengar ÄR skit .. Men köpte typ lite handdukar, tavlor o massa ljus. så nöjd blev jag, men man vill ju typ vinna 10 miljarder o handla hela IKEA typ, men det kan jag ju drömma om :) o god mat åt jag där med, typ asiatisk pasta m kyckling, muuuums ! Testa de !! :D
Sen kom vi hem o pappa ringde o sa att han hade lillebror ett par timmar, gick dit på en gång o fick en bamsekram av min absolut bästa lilla älskling i HELAAAA världen, gabriel !!!! Han är den bästa som finns, o gud vad han har börjat prata mycke, munnen gick i ett hehe, träffar han ju inte alls ofta :( Han är fan 2,5 snart hmm, växer så det knakar ! Älskar han av hela mitt hjärta, han är den underbaraste som finns, o den snällaste, busigaste, charmigaste lilltrollet med ! Så dom få gånger jag träffar han njuter jag verkligen fullt ut, att man kan älska någon så mycket, helt otroligt ju .. när jag väl skaffar barn en vacker dag ska jag VERKLIGEN ta vara på den första tiden alltså, den är ju så mycke ! o dom utvecklas så fort o allt det där. Är nog helt underbart !
 Men det får vänta, vill ha en stadig grund o hinna jobba ett tag, kan INTE vara kul o skaffa barn o få inte ens 3000 i månaden?? går fan inte runt då inte, o få leva på soc? nej tack! Mitt barn ska få en bra uppväxt. Man kan ju inte leva på den enas lön, alltså pappan till barnet, visst, kanske går runt, men om det tar slut då? Då står man där o har no money? nej, inget för mig. känns nog mycke tryggare o veta att JAG KAN och JAG HAR RÅD, skulle vara orolig hela tiden annars ju .. barnets uppväxt är ju faktiskt det viktigaste, o inte ens egen egoism. Men men, nog tjatat om barn va :P 
Nu vart de sådär mycke jag skrev igen haha .. 
Ska nog pallra mej ut o gå lite sen :) Chocka kroppen haha .. 


Hade gott ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0