Full rulle :)

Ja det har jag haft i nåra dagar nu hehe, men de gillar jag, hatar o sitta hemma o va rastlöööös !
I förrgår: Jonas bror o hans son kom o fika
                  Åkte o handlade
                  Svärfar o jonas andra bror kom hit o åt
                  Lagde världens godaste tacopaj :D hehe. Först hade jag pajdeg i en pajform, sedan hällde jag i tacoköttfärsen där i, smulade sönder nacochips över det, sen blandade jag riven ost o creme fraiche o hällde över sen in i ugnen :) Till det hade vi massa sallad, tacosalsa o nacochips, o allt tog slut men gud va gott de va :D hehe .. Älskar allt som har m tacos o göra !
Efter ett tag gick jag o my ut o gick fort som fan för o få upp flåset, gick 1,5 timme, sedan till badhuset o sola ! Skönt som bara den :) Sen vart det coop o köpa hårfärg, gick hem till My o färga håret, så nu e man typ nästan nyklippt o brunett igen ;P  Så himla skönt o göra en storförändring m håret :D Sen gick jag hem o sov.

Igår: Onsdag, alltså ledig, gick te OK o hämta mitt paket :) Va ute o gick m My nästan en timme, sen hem igen. Underbart med motion ! Grejja m min dator o va hos Kicki en sväng .. sen vart de sängen igen :)

Idag: Skola först, sen hem till My :) Sola igen oxå, så nu jävlar syns de iaf att man solat ! Haha .. lovely :)

Imorron: Skola, me My till hennes mamma när hon slutar vid 4. Fira Mys mammas kille :) Sedan ska vi till Anna o kolla på Let`s Dance :D Sen senare vet jag inte än hehe men blir nog lugnt.

Har vart en bra vecka detta tycker jag :) O de där m promenader fortsätter vi med :)

Snart praktik, på samma plats som jag ska jobba i sommar o de ska bli kul. Då hinner man se vad det innebär o även lära sig inför sommaren så man inte behöver vara så nervös !


Vill göra min tatuering oxå !! Men måste ha pengar till den, man blir ju inte tät av o gå i skolan ! Tvärtom ! Gaah !!!


Ne, god natt :)



Älskar min underbara Jonas mest av allt + mina underbara vänner !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0