Även en nackad höna kan hitta ett korn ibland :D

Haha typ, lööördagens kommentar :P
Jaja, har inte skreve på nåra dgr nu så nu ska ja skriva av mej lite :)
I torsdags då, vare ju alla <3 dag o grejjer, vi åt god mat o mös typ, bara tog de lungt, laddade inför helgen ! Haha ..
Så i fredags fyllde lilla Kicki vuxen :D hela 18 ÅR!! hehe, va där o vi gav presenter o åt tårta, sen vart de o börja förfesta där, kul vare .. Senare drog vi till Ankaret o hade apkul :) Prata m DJ:n så han ropa upp hennes namn o grejer haha, stackars lilla Kicki skämdes, men den bjur vi på :) Va där tills typ halv två sen drog jag hem, va skittrött, o jävlar vilka goa lakritsshots vi drack då, mm dom bara gled ner dom vill jag lova :) o nån m hallon, mumma de!! skitkul fredag kort o gott :)
Lördag: Förfesta hos Kicki igen, va fan bakis från gårdagen men fyller 18 gör man bara en gång så jag ville följa m henne ut igen :) Tog de lugnt m drickandet iaf men shotta gjorde vi inne på ankaret :) Men innan de va vi på Mastis, va ju inte värsta draget där precis, då gillar jag nog mer Ankaret ! Gillar Mastis på sommaren mer o kunna sitta ute, mycke mysigare :) Men de va hårt o festa 2 dgr i rad! E ju inte van de liksom haha men det var det värt för kul hade vi iaf ! En bra helg detta :) Så i söndags tänkte jag att fan heller att det blir en 2 dagars igen men icke sa nicke, redan inplanerat !! GAAAH!! Den 29 fyller Jessika i klassen 19 så vi ska på Vickan i Kga för ken ring spelar ju så det kan vi ju int missa :) Hela klassen ska med typ verkar det som så det blir väl typ klassfest ! O sen på lördagen blire KD på arena, Adam Tensta spelar då :) Så värtsa kändishelgen då haha, men ska nog inte dricka så mycke, men de märks väl, huvudsaken man har kul tkr jag :) Men efter DEN helgen ska ja fan inte festa på ett tag, eller jo hmm haha, My fyller ju 11 Mars så ska m henne ut då men efter DET blire lugnt ett bra tag framöver, men jag har ju ändå bara vart ute liksom typ 3-4 ggr sen jag fyllde 18 sj så då gör de mej inte allt för mycke .. får passa på medans det är kul, o det är ju kul o gå ut när det spelar folk ute liksom så :) oj va mycke jag har skrivit nu märkt jag haha, ska nog sova lite nu :)
God natt alla !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0