Andra Avenyn ..

Andra avenyn freak har jag blivigt !! Haha ..
Har börjat kolla på det nu, börja på avsnitt 1 i förrgår o kolla till avsnitt 7 sen la jag mej o sov. Men sen kommer det värsta, beroende av det, jag vet hmm, men börja på morgonen iaf o timmarna flög förbi o det började mörkna ute haha, insåg att klockan blivit 7 på kvällen !!! haha sluta på avsnitt 30 tror ja :S ETT PAR TIMMAR TITTANDE DÅ HÖHÖ ! Men kunde inte sova så kollade i sängen till avsnitt 35 hehe, tackar vet jag bärbara datorer, så smidiga o ha i sängen vid såna här tillfällen så man kan kolla på massa bra program :D
Dagen idag började med ......   ANDRA AVENYN haha :P Men bara till avsnitt 39 tror ja sen gick jag upp o duscha, gjorde mej iordning, mötte emma på stan så vi kolla på kläder o skit, blir så trött, när man INTE har pengar, ja då hittar man perfekta jeans som sitter snyggt !! Men när man har pengar o letar jeans, ja då finns det alltid nå fel på dom hmbrf, tired of that shit ! 
Hitta iaf ett par SKITSNYGGA skinnstövlar som jag ska ha på mej på fredag :) Tack mammsen för att jag får pengar av dej så jag kan köpa dom, du är så snäll :) Har alltid velat haft dom här, så får jag dom äntligen :) 
Sen la jag undan ett par skor på InterSport som jag ska få av min älskling :) Hämtar dom på torsdag! Dom har varit slut varenda gång jag ska köpa dom så nu la jag undan dom iaf :) Så tack till dig med Jonas :) Man ÄR så himla RIK när man går i skolan, haha .  Í`m just kidding (stavning?) :S Men men ..
Det blir det ändring på i sommar vill jag lova !
Säger upp min lägenhet nu i mars oxå, ska leta efter en annan medans :) Hoppas bara man hittar nån hehe, en 2:a denna gång, etta e LIIITE för lite, spec med hund o grejer. Man tror inte det, "Det är bara att vara ute så mycke som möjligt med dom säger alla" o ja visst, jag håller med, men när man INTE är det då? Dom ska ju kunna ha plats hemma oxå. Iofs skulle han inte bli större än 25 i mank haha men se vilken suprice :D Men det gör inget, för han är den bästa som finns och jag älskar han av heeela mitt hjärta, man får så mkt tillbaka av en hund, hund kommer jag nog ha resten av mitt liv känns det som. Trodde man inte för 2 årsedan att jag skulle säga så, för jag har inte varit nån hundmänniska precis, men man lär sej nått nytt om sig själv varje dag sägs det ju så :) O jag ångrar mej inte en sekund! Visst att det kostar med hund, men det gäller att man vet att man har råd, sen får man prioritera valen också, o det ångrar jag inte heller precis. Han var min bästa present, fick han ju när jag fyllde 18, eller ja, 1 vecka innan men :P Va iaf en present :) Den finaste av dom alla !
Oj vad jag har öppnat mej idag då haha.. men men lite uppdateringar skadar ju inte precis :)
Hej då alla läsare... :)

Ska kolla på Andra Avenyn nu hahahaha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0