Underbart, eller inte !!!!!!!!!!!

Trivs som fan just nu, not ! grr ..
Finns det nå bättre än o va sjuk ? Hell att det gör ! usch ..
Har åkt på magsjukan tror jag :( Den verkar gå just nu ? fler som haft de :(
Började känna idag att jag börja få ont i huvudet, sen sa de bara pang. Här sitter jag o har:
1. Skallebank !
2. Feber !
3. Ont i öronen !
4. O springer till toan o kräks !

O till råga på allt jobbar min snutt natt :( kan det bli värre ?!? NEJ !! Så mysigt o ha han hemma när man e sjuk för han tar så bra hand om en , åker o köper så fort man behöver något, kommer in med TV:n till sovrummet m.m. Han är omtänksam helt enkelt :) Nu får jag sköta mej själv hehe, men de e ju jobbigt o bara hämta ett glas med must :( O tror ni de gick o dricka utan att det kom i retur ? Nopp ! Så har bäddat ner mej me täcke i soffan nu, skönt .. Inga värktabletter hemma heller , dom har jonas på jobbet :( Så får leva med det, man känner sej ju helt död när man e sjuk haha illa !
Ne, krya på mig nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0