Stressig dag !

Ja det kan jag lova att det är !
Har precis kommit hem från o vart på stan .. Va i KD igår, jag o My åkte med grannen dit ist :) Så jag köpte mej kläder till julafton o nyår :) Sedan julklappar till alla barnen hehe .. Köpte även till Jonas oxå :)
Men hittade ju inte allt igår så fick bli en tripp ner te stan med Jecka idag, blev ett guldhalsband till mig till klänningen imorron :) Sen lite annat grejs :P
Väntar på lilla Anna, hon ska komma o färga o slinga mitt hår idag :D Kul ! Förnya måste man ju :P Sedan ska jag göra massa massa köttbullar tills imorgon oxå .. pot gratängen gör ja imorron :) Känns som jag missat nått jag skulle gjort idag ? Hum, de lär märkas, en ganska stressig dag känns det som :S  Men så ere ju över jul o allt .. Pust hehe ..
Julskinkan vart skitgod som vi gjorde i förrgår :) Funderar på att ta en macka till hehe .. Älskling är o kör lite under dagen, han skulle köpa med köttfärs o grädde sen så jag kan göra köttbullarna o de andra tills imorgon :)
Funderar o sätta mej o andas ut lite framför GuitarHero innan Anna tittar in haha .. Förjäkla kul spel det där ! :)
Hade bra alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0