Söndag 2:a advent va ?

O jag har inte tänt ett endaste ljus på adventsljusstaken mohahaha, orka när man snart ska flytta, då har man ingen lust med nånting, varken städa eller tvätta, men måste tvätta idag tyvärr ! o gött o ha ALLT rent när man flyttar oxå :)  Haha har inte riktigt fattat att man ska gå o bli en bonntös då haha eller va man ska kalla det ;P Bo ute på landet, fytusan va de ska bli skönt ! Är så lycklig :D Lite nervo är man ju hehe, har ju aldrig bott på "heltid" på landet liksom hehe, bara en period för flera årssedan när jag bodde hos svärfar när älskling bodde hemma men liksom inget EGET hem hehe, men ska bli så mysigt ! :) Chokladen i min kalender är slut oxå, haha kunde inte låta bli, måste köpa mej en paradisask, ett MÅSTE på jul :) Inte Aladdin iaf, äckligt med mörk choklad :( Inte nog vuxen för den smaken höhö ..
Jaja, Så ere med det .
Jag funderar mycket på vad man ska läsa för att bli dagisfröken ? TYp barnpsykologi o sånt eller ?! För jag vill ju jobba med barn o på dagis i framtiden ju .. Nån som vet ? Kommentera gärna !
Men nu blire julskinksmacka, heela julskinkan kvar fortfarande mohaha ingen sneken hundrackare som fått sätta tänderna i denna iaf !!!! Tur är väl det, för då hade jag gjort julskinka på honom grr hehe ;D O dom som inte förstår skämt så e de ett skämt ! Haha ..
Ikväll ska jag o älsk göra potatisgratäng o kycklingfilé :) mums värre !

Love him ! <3


Hade gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0