Snart gott nytt år ist ..

Hum, julafton är över, går ju lika fort varje år, alla är lika uppstressade som vanligt haha, för vad egentligen ? All mat eller vad ? Vad gör julafton så speciell som ingen annan dag ? Bara att man äter lite mer mat :P Men våran julafton blev bra och jag är happy för det :)
Började hos Jonas familj o käka o spela spel o umgicks, de va mys ! Åt massa god mat o massa massa godis haha, vi skulle strunta i den där eviga KalleAnka som är uttjatad men nåra ville kolla så jag fastna en halvtimme lr nå sen gjorde jag annat ! Jag tänker inte pina mina barn framför TV:n på julafton, nej du ! Dom får paketen lite efter maten, varför e Kalle en sån tradition egentligen ? Hum funderar jag på, men dom får iaf välja o dom vill se lr ej, bara jag slipper :P Jaja nog om mina barn hahahahahahaha ..
Vi åkte till min pappa på kvällen, där vare livat värre o skitkul :D Typ 15 pers lr nå, o blandade åldrar liksom så va ju nåra i min ålder :) Pappa, hans tjej + hennes 2 barn o ena sonens amstaff (skitsöt o snäll för att vara en sån hehe) , deras mormor o morfar, jättesnälla o roliga man skratta hela tiden, snacka om humor :P Sen vare pappas tjejs syster med man o barn + den enas barns pojkvän, som även Jonas kände :) Hade aldrig träffat nåra av dom sista jag skrev om typ så de va jättekul :) Började babbla på en gång o så hehe .. Alla drack ju men jag var snäll igår o va nykter o körde faktiskt :P Så jonas kunde dricka :) Men jag hade kul för det ! vi satt iaf i pappas gillestuga(stavning?) o eldade i kaminen o typ prata om allt möjligt :) sedan vart det julmat vid 10 haha, jättegott verkligen ! Tror pappas tjej hade lagat allt, som e kock :P Efter all mat när man var halvdöd igen hahaha så ropa folk att det skulle spelas poker så vi gick ner igen o där hade dom ställt upp ett stort 6-kantigt poker bord hoho skitfränt :D Så dom som ville satt o spela, upp till 6 spelare iofs hehe :P de va våran jul !
En lyckad o bra jul + en julklapp t mej sj haha, jag vann budgivningen på tradera woho :D Grattis te mej !
 Vid 12 igår åkte vi hem o sov haha, somna faktiskt nästan på en gång :) Idag blire mer julmat haha o ge Philip julklapp som inte va med igår ..
Så nu blire duschen sen äta nått, herregud panik fick ja förresten, låg o tänkte gå up o göra iordning frulle till oss, insåg ganska snabbt att brödet va slut så blir ingen frulle haha, får göra nått annat ihopkok :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0