Singing bee

Tycker jag är bra !
Nyss hemkommen från svärfar, varit där o ätit lite o så, gott :)
Sedan åkte vi o handlade när vi kom in till stan, blev lite allt möjligt ..
Lilla rara mamma ringde förut oxå o skulle sätta in pengar på mitt konto som julklapp men ville så gärna skicka något oxå hehe så se vad hon hittar på :) Jag kunde inte komma på något när vi pratade förut ! Men vet iaf vad jag vill/ska köpa för lite av julklappspengar jag får av min familj :) KostaBoda glas, fick ju en fin börjarsamling av Jonas familj i studentpresent o det är så fint så det vill jag fortsätta samla på, o lasse åberg såklart :D
Glömde ju även skriva att mormor va här på besök i måndags :) Så va lagade lite god mat o så fick jag julklappar hehe, sängkläder till mig o jonas, man kunde tydligen vända på dom så det blir olika mönster vilken sida man vill ha framme om ni fattar va ja menar :P Sen en frän badrumsmatta, beiche såklart min favvo typ :D Med vita stenar på som stack upp typ fast i typ haha men känns som man får fotmassage när man går på den iaf ! Mysig .. Sedan en matchande filt till våran nya soffa med 2 prydladskuddar till :) tack mormor !
Älskling är ledig imorgon, det gillar jag :) Blir nog frulle på sängen imorron då hehe .. Ska kolla på bonde snart oxå, måste se hur det går för kärleksparen ju :) 
Åh, en till favvolåt förresten, underbar ! "Pernilla Andersson-Johnny Cash & Nina P" Lyssna på den !

Nu börjar snart bonde så ska ta o värma en kopp med glögg o mysa ner i soffan :) ha en bra kväll ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0