Packning .. :)

Inte skreve på ett tag såg ja :P
Sitter iaf hemma nu, älskling jobbar natt så det är bara jag o Chicco o Doris hemma inatt :( Men det ska nog gå ändå hehe ..
Va i Kd igår med Jecka o Jenny L, Det va trevligt :) Fick med mig 3 nya luvtröjor, ett par jeans, ett par nya stövlar o smink o lite annat smått o gott :D Så dagen va lyckad !
O här om dagen, ja MÅSTE bara berätta haha, bara en sån här sak som KLANTEMELIE kan lyckas med mohahaha, åkte runt på stan, Anna va med mej, svängde in på statoil fast andra sidan på stora plan för att prata me nåra, tyckte de skramla te när ja stanna bilen o kolla ut men där låg typ massa gamla muttrar som nån slängt så måste vart de tänkte ja o tänkte inte mer på det, sedan skulle vi åka haha, så skramla de som fan, tillslut kolla Anna va de va då hade jag kört på en jädrans stor plastdunk haha, o jag hade bilen på o tillslut sa Stefis te att de lukta bränd plast haha så då stängde jag av bilen, Anna o Camilla tog kryckor o skulle slå bort den men det satt som gjutet mellan framhjulen liksom haha o Camillas pojkvän sa åt mej hur jag skulle köra för att få rätt höjd på bilhelvetet o det där haha o ställde mej på en liten kant så den vart lite högre o mer o mer bilar kom o ställde sej o GLODDE haha fett pinsamt men dom fick bort den där äckliga vidriga fula feta svarta plastdunken tillslut, så tack tjejer haha, o när jag svängde o de lät så när folk kolla skrek ja genom rutan att jag "skramlar ihop te en ny" haha, bil alltså :P Irriterande folk hehe .. Fast en annan hade ju kollat MINST lika mycke på någon som häll på o backa, körde fram, backa, körde fram o höll på så hahaha .. Så lite fastbränd plast har vi under nu men borta nu tror jag för luktar inge längre mohahaha .. Om någon vill göra om samma sak ligger den där dunken kvar där haha, eller jag kanske ska varna er från att INTE åka på den :D Fattar inte HUR jag kunde missa den heller hehe, men men, folk fick sej ju ett gott skratt, men man skämmer ju aldrig ut sej man bjuder bara på sej själv ;P haha .. Men men, nog om bilar, för jag o bilar funkar ju så bra ihop !! Yahoo !!
Kanske över te lite glada saker ist hehe :) Har packat hela kvällen, snart flytt ! Ska bli underbart ! :)
Nu ska jag glo TV o kolla om jag kan packa nå mer när jag ändå är i farten :D
God natt på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0