Nattugglan

Är jag det :) Sitter hemma o har kollat alla nya ansvitt av andra avenyn på datorn, nu ere så spännande så jag vet inte vart jag ska ta vägen ! Uuu .. Kollade ju såklart tree hill förut oxå :) står ganska still där nu ändå, men bra för det :)
Va på stan idag med my, skyltsöndag :) träffade även på pappa på stan som va hundvakt så vi gick på stan med honom, fick ett par jeans av honom i tidig julklapp, tack pappsen :) Glad blev jag :) inte ofta jag köper jeans typ, har alltid för lite av det ju, så provade jag ett par som jag trivdes i så frågade jag pappa lite snällt hehe .. 2 julklappisar redan då, soffa o jeans, inte illa pinkat hahaha !!!! :D
Lade även upp lite nya bilder idag på bdb, va längesen sist hehe men kirrat nu !
Erik o mackan-snygga o smärta på TV nu haha jag dör dom är ju så himla klockrena ju haha :D fan han drar något genom kinden nu, usch, smärta !! Aj aj aj !
Tänkte va uppe länge inatt, e inge trött, se om man kan slå rekord eller nått haha :D i brist på annat hehe .. Julbord näste helg oxå, kulkul ! O ut med älsklingens jobb på fredag, ska bli trevligt :)
Ha en bra natt alla, det ska jag ha :) hade bra !


Lady GaGa-PokerFace woho säger jag bara !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0