Kul morgon !

Nä ..
Hade en trevlig kväll igår iaf :) Men när jag dricker vin så brukar jag typ få väldig skallebank dagen efter, jo tack ! O hur HÄRLIGT var det inte att vakna av att det pulserade i huvudet samtidigt som någon snäll härlig granne började dra på volymen på stereon som spelade dansband plus att den började spika, trodde jag skulle dö ! Herregud va arg jag var, inte gick det att somna pm då heller grr, så fick bli en huvudvärkstablett o sätta sej i soffan o kolla på The Hills på MTV o äta frulle, mår bättre nu men förut va en pärs haha ! Usch, ikväll blire bara tacomys :)
Ha en trevlig kväll allihopa, ska hoppa in i duschen nu sen åka o handla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0