Kladdkaka är gott :)

Som tusan ! Gjorde en igår kväll ganska sent :P Men hade tråkigt så varför skulle man inte kunna baka en tisdag kväll vid 12 hehe ? Jag gjorde ju de iaf, men hade den förlänge i ugnen så det blev en chokladsockerkaka :( Jag e inte så förtjust i sockerkakor, om det inte e nå gött klet på iofs :D Jaja, nog om mitt bakande !
Sitter hemma o lyssnar på lite skön musik o bara är :) Funderar på vad man ska laga för mat idag ? nån som har ett förslag ? ingen fantasi längre känns det som om mat . Men men, jag o älsling kom just på igår att de va ganska längesen vi åt pizza :) typ 2 vecor sen snart tror ja hehe, de e lääänge med att inte ha fuskat med utemat tkr jag :P Brukar bli nån gång i veckan eller 2 annars haha :D Men känns ju lite nyttigt på nå sätt o inte gjort det hehe..
Vi ska gå på stan imorron oxå o köpa barnkläder, jonas brors barn fyller 2 år :) Ska bli kul ! Så det blir kalas imorron :) NiceNice ..
Jag måste förresten putsa mina fönster, gjorde i sovrummet häromdagen men fick sån kramp av att stå där o dampa med ett sletet gammalt örngott som jag har till det där haha så funderar på att köpa en gummiskrapa så man bara kan dra på alla fönster när man sprutat på medel, slippa få träningvärk hahaha, dålig ja ! Måste ha en såniaf när vi ska flytta för orka ta ALLA fönster då på samma gång o gnugga så hårt en bare kan men örngott o så blire ändå fel så man får göra om ?? Haha ne tack !
Nu blire annat :) Hade bra alla !

Kommentarer
Postat av: Anna

ute mat 2 ggr i veckan annars?!?!?! emelie nu LJUGER du!!!!! hahahahah.

2008-12-10 @ 23:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0