Julskinka, igen :P

Har precis kommit hem, vi har vare o handlat lite till julskinkan .. Så nu har jag lagt den i ugnen den vägde över 3 kilo haha så den lär vi ju ha ett tag :P Men man kan ju frysa den sen om man vill om man delar halva så kan man ju göra pot.gratäng till nångåg :) Så ska ta ut skinkan typ halv nio sedan garnera den, ska bli gott med skinkmacka, finns nog inge godare :) Köpte smörgåsgurka nu med hahahahah ..
Lagade potatis o kolpudding förut, de va gott :D
Sitter o kollar på Grinchen nu (stavning?) den e ju jämt på jul, men ganska kul film ändå :)
Jag kom o tänka på att jag vill ha löshår igen, men denna gång blire att man gör det hos frisören isåfall så det blir riktigt bra o med färg o allt det där :) Men det kostar ju fan så kanske får vänta, inte första prioriteringen just nu men vill de vill ja :D ska ju flytta snart o de kostar ju det med så det märks. kanske till våren lr sommaren isåfall ..
Nu ska jag fortsätta filmtittningen o dricka julmust !
Se vart lillchicco har lagt sej o tuggar på sitt ben oxå hehe :P
Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0