HappyDay :D

Lätt att det är ! woho :D
Vi flyttar om en månad, hur underbart som hellst ! Tänk en egen gård man kan grilla o sola o allt det där :) Underbart ! Plus bastu man får använda :D Lucky Lucky Lucky hehe :) Känns dyngbra ! Så det blir flytt vid nyår o de e ju snart :)
Sen kom jag fram till idag att jag är en bad person haha, köpte mej ju en chokladkalender igår (Jag vet jag e fan snart 20 bast men va fan det MÅSTE man ju bara ha haha :) ) Men iallafall, kunde inte ¨låta bli att ta några extra förut, men tog ju inte nr efter nr utan jag tog lite olika så jag blir ju inte utan en hel vecka mohaha ! Den chokladen är verkligen skitgod ju haha men men får inte fuska mer med den nu hehe :P Får typ köpa annat godis så jag låter bli den chokladen iaf :)
Snart julbord med, mys ! O ska kolla min lillebror när dom lussar på dagis oxå på lucia, gullet :)
Men nu blire Tv, snart julkalendern va hoho ? Måste se va de handlar om iaf ;P hahaha

Hade bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0