Guitar Hero

Idag har varit en riktig slappisdag om inte annat .. Vaknade väldigt sent, lite efter 12, då vare bara o gå ut på morgonpromiss med Chicco :) Han va ju ute vid 6 imorse när älskling kom hem från jobbet så ingen nöd på han, plus att hn vill ju sova länge hehe, ganska skönt med en morrontrött hund ibland :) Han va så himla go inatt när va la oss, han sover ju i sängen såklart lillkorven, o så hade jag min hand typ böjd upp vid ansiktet med handflatan uppåt, så kom Chicco o la sitt huvud i min hand så hans nos låg mot min kind, sööötis ! Där somnade han gott :) Min bäbis de :D Mammas guldklimp !
Iaf, jag o älsklingen kollade nyss på film o mös i soffan med täcke o käka mat , ungstekt falukorv mos o rostad lök, mumma ! Ska snart lira lite GH (GuitarHero), himlans kul är det :) Anna kommer hit senare så ska vi spela ikväll hon o jag :)
Imorgon ska jag baka lussekatter, gott de :) Husmor mohahaha :D
Nu blire annat ! Ha en bra kväll gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0