Gargamel hette han ..

Hum , har inte bloggat på flera dagar, haft fullt upp, eller nått :P
Sitter hemma o har grinat lite till One Tree Hill som vanligt ! Gud vilket känslomässigt program egentligen, så himla bra gjort, känns ju som man lever med när man kollar, så när mig om hjärtat ligger det programmet :) Love it very much !
Älskling är o hämtar pizza, va ju längesen som sagt :) Tog min vanliga kantarellpizza höhö, den e fett go !
Har fixat lite ny musik idag o lagt in på telen, tröttnar fort på att åka o lyssna på samma musik ju, så nu är den som ny :D Min favvolåt just nu är ju iaf : Brandy-right here .. Älskar ..
Julafton om 1 vecka idag då :) Den spenderas ju somsagt var i Ölme, mys ! Se när vi får ett samtal om att vi får flytta in då :D Vill inte köpa nån biljett te Statt på juldagen om vi får flytta typ mitt i Jul, även fast jag ville till Statt litegrann haha men fett mkt folk där då så kvittar när jag tänker efter, man vill ju kunna andas oxå haha .. Fick höra idag att det kanske inte ens är öppet på juldagen ? ja vet inte men kanske kan stämma ! Men Men ..
Ikväll blire nog att kolla på den gravida mannen.. många olika åsikter runt om i världen om honom, jag har mina såsom ni har era, jag tycker vad jag tycker o nämner inget hehe, bara dom jag känner vet vad jag tycker :) Lika bra att hålla tyst om vissa åsikter !
Men men, nu ska jag duka fram till min underbart goda pizza som snart kommer innanför dörren :) Mm mumma !
Ha en trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0