Fjärde advent :)

Sitter hemma hos Anna o degar hehe .. Sugen på nån riktigt gooood mat idag ! Typ tacos, som jag jämt är sugen på haha men det tröttnat man ju aldrig på heller :) Igår gjorde jag iaf köttfärsbiffar o dom smaka ju dom med. 3 Dgr kvar te Julafton, åå jag vill ha all go julmat nu ! O glöggdrickande blire på kvällen, mys :)
Måste tacka familj/släkt o söta vänner som skickat fina julkort till oss , tack ! :D Själv har vi inte skickat ett endaste i år, hum, men men. Skickade iaf till hela drösen förra året så får klara sej ett år till hehe ..
Måndag imorron, det betyder KD :) Kul ..
Åååå nu är jag så hungrig o sugen på nån god onyttig mat så de finns inte .. Fast inte pizza faktiskt, kan inte äta den i stan längre ju haha när man e van Väses panpizza den e heeelt underbar !! Den slår fan allt .. Ät den, ni kommer vara fast ni med :)
Ikväll ska ja o älsklingen kolla på heartbreak hotel o tror nog att jag ska frossa i godis haha, har inte ätit sånt på skitlänge, han inte vart sugen, det enda jag varit sugen på o som jag sitter o äter faktiskt är saltgurka hahaha helt sjukt ja vet men vet inte vare är men fått dille på det. Skulle kunna äta upp en hel burk ! Haha, nu e den slut hemma så jag har nyss ätit lite sånt hos Anna mohahaha .. Men det försvinner väl säkert så småningom att man INTE vill äta det, för hur normalt e de liksom hehe .. Men men, folk är väl sugen på det mest konstiga nångång i livet :)
Nu ska jag fråga älskling om te blir tacos ikväll eller nått annat gott :) Thaimat skulle heller inte sitta fel :P
Ha en bra fjärde advent !

HejHej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0