Bla bla bla ..

Sitter hemma, älskling lagade nyss mat, blev pyttipanna o ägg :P Så nu är jag mätt ! La oss en stund o vilade men jag va för pigg så gick upp igen haha, han o Chicco ligger kvar o slappar :)
Idag var jag med Anna till Degerfors för hon köpte en klänning av Emelie som gick i min klass, de va kul o ses en svänga o säga hej o se lillen oxå, gud så söt :)
Sen solade vi en sv'ng de va sk;nt !
Sen har jag veke all tvätt som låg lite här o var o tvättat ALLT verkligen ALLT ! Äntligen klart :) Kollade i Halens katalogen o hittade nåra fina tunikor som jag är sugen på att köpa oxå, blir man ju jämt när man kollar i sånt hehe, men har ju köpt nya kläder nu så får räcka ett tag :)
Måste iaf te Granngår`n o köpa reflexväst te Chicco nån dag, skitmörk sen när vi flyttar så lika bra, man vill ju inte bli påkörd !
O imorron ere nyår, blir en repris sen förra året, va hos svärfar med massa annat folk o äta hummer o vitlöksbröd o guacemole (stavning?) o allt där till, de ska bli gott .. Sen panga raketer mohahaha, Jonas köpte de idag :P Champagnen skiter jag i, smakar inge bra tkr jag så älskling köpte Pommac som jag får dricka hahaha .. Men det är ju gott :D Har nåra cider oxå .. Se om vi skulle sova kvar där ute, finns ju ingen själ som är nykter o kör imorron tror ja ?! Men vi sov ju där förra året med så det går nog bra :)
Hum, en liten fundering jag kom o tänka på igår hehe, kan e 3-åring åka skidor/slalom ? Fick reda på igår att min brorsa som är 3 år hade fått skidor i julklapp o va i Sälen nu haha, han kanske kan jag vet inte men de lät lite kul tyckte ja :) Fy tusan vad jag saknra honom just nu :( Får såna där dagar man bara längtar ihjäl sej efter honom ! Hans roliga små kommentarer o hela han är helt underbar ! s[ S;T t va han i sin vita skjorta p[ kalaset o jeans till  >( mEN VA H'NDER MED BOKST'VERNA HAHA _ Jaja dom verka g[ s;nder eller n[tt _ >O Hum, nu ska jag sluta skriva o ta reda p[ vad som h'nt haha

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jo jag, men ja kör inte 1 meter ;).. Hoppas ni får det kul där ute i skogen.. Lär väl höras imorn.

Puss på re

2008-12-30 @ 22:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0